Klienci nie kupują 4-cylindrowego Mercedesa-AMG
Nowa zelektryfikowana generacja Mercedesa-AMG C63 nie jest w stanie nawiązać walki rynkowej ze słabszym BMW M3.
Niemieccy dilerzy skarżą się, że liczba zamówień na zelektryfikowanego Mercedesa-AMG C63 S E Performance jest śladowa. W najnowszej generacji klasy C ze znaczkiem AMG miejsce rasowego V8 zajął układ hybrydowy (PHEV) z silnikiem 4-cyl. Tymczasem BMW oferuje w M3 i M4 silnik o 6 cylindrach. Wyraźna różnica dotyczy również ceny konkurujących modeli. W Polsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta