Media społecznościowe i AI szansą dla samorządów
Druga edycja Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’23 dobiegła końca. Według organizatorów zainteresowanie wydarzeniem potwierdza, jak duże jest zapotrzebowanie ma kształcenie samorządów w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych.
II Samorządowy Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’23 odbywał się 28 i 29 listopada br. we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena. Wydarzenie było współorganizowane przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety, a jego główną misją było umożliwienie przedstawicielom samorządów lokalnych edukacji w zakresie skutecznej komunikacji z mieszkańcami miast.
Podczas uroczystej gali wieńczącej pierwszy dzień wydarzenia wręczono miastom, regionom i ich włodarzom, Złote Lajki za najlepsze osiągnięcia w mediach społecznościowych. Nagrody mają na celu podkreślenie znaczenia i wpływu mediów społecznościowych na życie publiczne i samorządowe, a przyznawane są w oparciu o ostatnie 12 miesięcy aktywności na różnych platformach mediów społecznościowych.
Jak najlepiej zaangażować mieszkańców
W kategorii wideo Złotego Lajka Local-SoMe Love otrzymały Tarnowskie Góry oraz Wrocław, za publikowane treści wyróżniono Kalisz oraz Łódź, a w kategorii osobowość nagrody trafiły do marszałka województwa wielkopolskiego Marka Woźniaka, prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego, prezydenta Sosnowca Arkadiusza Chęcińskiego, burmistrza miasta Wojkowice Tomasza Szczerby oraz radnego Warszawy Jarosława Szostakowskiego.
Laureatami nagrody w kategorii region zostały Urząd Marszałkowski Województwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta