Możemy zaprosić klienta w sam środek akcji
Metaverse to takie środowisko cyfrowe, które dostarcza wartości dla klienta biznesowego w sposób zupełnie nieporównywalny do innych środowisk – mówi Andrzej Urbańczyk, lider Centrum Kompetencji Metaverse, Orange Polska.
Jak Orange rozumie metaverse?
W obszarze zajmującym się usługami dla biznesu metaverse to po prostu nowe środowisko cyfrowe. Przynosi nową jakość dla klientów, dla użytkowników i biznesu przede wszystkim przez immersywność, czyli zanurzenie. Do metaverse można się dostać na różne sposoby. Można założyć gogle, ale można też wejść przez interfejs mobilny bądź webowy. W obszarze rozwiązań biznesowych dla klienta korporacyjnego ważne jest, żeby dostarczyć klientom jak największych emocji, ale też wartości. Myślę, że metaverse to takie środowisko cyfrowe, które dostarcza wartości dla klienta biznesowego w sposób zupełnie nieporównywalny do innych środowisk.
Na czym konkretnie polega rozwiązanie Orange Business Metaverse?
To aplikacja, którą zbudowaliśmy w środowisku metaversowym. Składa się z trzech przestrzeni. Pierwsza to wirtualne lobby, w którym przedstawiamy ofertę Orange Polska skierowaną do biznesu – od rozwiązań najprostszych po bardzo zaawansowane typu ICT/IoT, rozwiązania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta