Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Musimy koncentrować się na sobie

14 lipca 2025 | Ekonomia i rynek | rp.pl
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita

Głównym wyzwaniem dla Audi jest nadążanie w wyścigu o przekraczanie oczekiwań klientów – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.

Jakie są obecnie największe wyzwania dla rynku motoryzacyjnego w Polsce, zarówno dla Audi, jak i całego segmentu premium?

Moglibyśmy wymienić sporo makroekonomicznych czynników, wpływających na rynek, powiedziałbym jednak, że głównym wyzwaniem pozostaje nadążanie w wyścigu o przekraczanie oczekiwań klientów. Audi nigdy nie było i nie będzie marką podążającą za trendami. Proaktywność i ciągłe dążenie do rozwoju nie są cechami towarzyszącymi nam tylko przy projektowaniu samochodów.

Jak Audi Polska wpisuje się w globalną strategię marki, zwłaszcza w kontekście elektryfikacji gamy modelowej?

Elektryfikacja ma dla nas niebagatelne znaczenie i wierzymy, że przyszłość motoryzacji jest elektryczna. Z perspektywy oferowanych produktów, jesteśmy w doskonałym położeniu. Mamy najszersze portfolio hybryd plug-in w segmencie premium, oferujemy samochody w pełni...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13225

Wydanie: 13225

Spis treści

Gość „Rzeczpospolitej”

Zamów abonament