Musimy koncentrować się na sobie
Głównym wyzwaniem dla Audi jest nadążanie w wyścigu o przekraczanie oczekiwań klientów – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.
Jakie są obecnie największe wyzwania dla rynku motoryzacyjnego w Polsce, zarówno dla Audi, jak i całego segmentu premium?
Moglibyśmy wymienić sporo makroekonomicznych czynników, wpływających na rynek, powiedziałbym jednak, że głównym wyzwaniem pozostaje nadążanie w wyścigu o przekraczanie oczekiwań klientów. Audi nigdy nie było i nie będzie marką podążającą za trendami. Proaktywność i ciągłe dążenie do rozwoju nie są cechami towarzyszącymi nam tylko przy projektowaniu samochodów.
Jak Audi Polska wpisuje się w globalną strategię marki, zwłaszcza w kontekście elektryfikacji gamy modelowej?
Elektryfikacja ma dla nas niebagatelne znaczenie i wierzymy, że przyszłość motoryzacji jest elektryczna. Z perspektywy oferowanych produktów, jesteśmy w doskonałym położeniu. Mamy najszersze portfolio hybryd plug-in w segmencie premium, oferujemy samochody w pełni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
