To samo, ale inaczej
ZDANIEM PRAKTYKA
Zarządzanie zmianą
To samo, ale inaczej
Po pierwsze -- produkt. Niemal każdy produkt, jeżeli nie jest zmieniany przez dwa, trzy lata, staje się stary -- przestaje odpowiadać jego dotychczasowym konsumentom. Jednakże wprowadzane zmiany muszą z jednej strony uwzględniać zmieniające się upodobania klientów, a z drugiej -- zachować tożsamość produktu. Dzisiejsze Dorato od tego sprzed trzech lat różni się każdym swoim elementem -- butelką, kapsułą, etykietą, smakiem, a jednocześnie żaden z klientów nie ma wątpliwości, że jest to "jego" Dorato. Podobnie niemal wszystkie produkty, które odniosły sukces w ostatnich latach, uległy ogromnym przeobrażeniom. EB to całkowicie nowe piwo, które ma przed sobą dalsze zmiany. Nawet Żywiec dokonał pewnych zmian -- wprowadził nowe opakowania, nie wspominając już o reklamie nastawionej na odmładzanie marki, przy czym piwa Lech i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta