Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TV 7: Telewizja walterowska

27 stycznia 1994 | Kraj | JB

TV 7: Telewizja walterowska

Po prezentacji dziesięciu chętnych na koncesje telewizyjne, wielu publicystów oceniało, że najbardziej dojrzała propozycję programową przedstawił Mariusz Walter w imieniu TV 7. Od początku mówiło się też, że jest to spółka, która najbardziej demonstrowała swoją niechęć do wejścia w fuzję z innym z kandydatów. Dziś wiadomo, że nikt nie dogadał się z nikim, tym ważniejsze jest więc, jak na tle innych wygląda propozycja TV 7.

Konsorcjum w konsorcjum

TV 7 to spółka 22 firm, zarejestrowana w sądzie 29 listopada 1993 r. jako Polskie Konsorcjum Telewizyjne. 51 proc. udziałów w nim ma Polskie Konsorcjum Inwestycyjne, 16 proc. prywatni inwestorzy krajowi, 25, 1 proc. CLT i 7, 9 proc. Reuters Polska.

W skład Polskiego Konsorcjum Inwestycyjnego wchodzą spółki Arimax, AS Motors (dealer samochodów iveco) , Wielkopolski Bank Kredytowy, Elektrim (handel zagraniczny, spółka obecna na giełdzie) , Exbud (także giełdowy potentat) , ITI Poland Jana Wejcherta, Nicom (firma konsultingowa Henryki Bochniarz) , OMC Motors (dealer Forda) . Do konsorcjum należą też Studio Filmowe Perspektywa Janusza Morgensterna, wydawca "Rzeczpospolitej" spółka Presspublica (w której 51 proc. udziałów ma Państwowe Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita") , oraz kancelaria...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 180

Spis treści
Zamów abonament