Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Efekt Festiny

29 sierpnia 1998 | Sport | MC

Efekt Festiny

Festina, firma z Andory, produkująca zegarki, zdobyła nieoczekiwaną popularność w wyniku afery dopingowej sponsorowanej przez siebie grupy kolarskiej o tej samej nazwie, wykluczonej zostatniego Tour de France.

"Słowo <<Festina>> znalazło się wówczas na ustach wszystkich ipozostało w pamięci milionów konsumentów" -- twierdzi kierownictwo firmy wkomunikacie wydanym przy okazji prezentacji nowej kolekcji zegarków Festiny w Niemczech. 20, 4 procent Niemców zapytanych o producenta zegarków spontanicznie wymienia Festinę. Już dziś kierownictwo firmy spodziewa się zwiększonych obrotów. Okazuje się, że kolarska afera przyniosła jej więcej pożytku niż szkody.

m. c.

Brak okładki

Wydanie: 1478

Spis treści
Zamów abonament