Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Światowy guru marketingu w Polsce

05 października 1998 | Gazeta | JS

KRAKOW I WARSZAWA

Doktorat h. c. dla prof. Philipa Kotlera

Światowy guru marketingu w Polsce

-- Spełnić wymagania z zyskiem -- taką najkrótszą definicję marketingu podał przebywający w Krakowie guru światowego marketingu, prof. Philip Kotler z Northwestern University w Evanston w USA.

Prof. Kotler otrzymał doktorat honoris causa Akademii Ekonomicznej w Krakowie przyznany mu "za wybitne osiągnięcia i twórczy wkład w rozwój współczesnego marketingu w świecie oraz inspirujący wpływ na nauczanie marketingu w Polsce". Philip Kotler jest autorem 22 książek ztej dziedziny, w tym przetłumaczonego na 14 języków podręcznika "Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control".

W niedzielę po południu Philip Kotler odpowiadał na pytania dziennikarzy na konferencji prasowej w redakcji "Rzeczpospolitej", która jest sponsorem i patronem medialnym wizyty profesora w Polsce.

j. s.

Szerzej 10

Brak okładki

Wydanie: 1509

Spis treści
Zamów abonament