Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Taniej nie znaczy korzystniej

21 grudnia 1998 | Ekonomia | DM

Promocje

Taniej nie znaczy korzystniej

Wszyscy operatorzy telefonii komórkowej organizują różnego rodzaju okresowe promocje. Wtedy też pozyskują największą liczbę klientów, gdyż cena usług telekomunikacyjnych jest w tym czasie często kilkakrotnie niższa. Promocje kryją jednak w sobie pewne pułapki, o których warto wiedzieć, zanim się z nich skorzysta.

Operatorzy telefonii komórkowej: Era GSM, Plus GSM i Idea Centertel nie chcą powiedzieć, ilu klientów przychodzi do nich podczas promocji. Twierdzą jedynie, że do ich sieci trafia w ten sposób większość klientów -- zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. W zamian za znaczne obniżenie ceny za aparat telefoniczny czy też przyłączenie do sieci klient musi się zobowiązać do lojalności. Kupiony po niższej cenie telefon zostaje wyposażony w tzw. SIM lock, czyli blokadę karty SIM, która uniemożliwi prowadzenie rozmów z sieci innego operatora. "Promocyjny" klient będzie musiał poza tym korzystać z usług...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1576

Spis treści
Zamów abonament