Taniej nie znaczy korzystniej
Promocje
Taniej nie znaczy korzystniej
Wszyscy operatorzy telefonii komórkowej organizują różnego rodzaju okresowe promocje. Wtedy też pozyskują największą liczbę klientów, gdyż cena usług telekomunikacyjnych jest w tym czasie często kilkakrotnie niższa. Promocje kryją jednak w sobie pewne pułapki, o których warto wiedzieć, zanim się z nich skorzysta.
Operatorzy telefonii komórkowej: Era GSM, Plus GSM i Idea Centertel nie chcą powiedzieć, ilu klientów przychodzi do nich podczas promocji. Twierdzą jedynie, że do ich sieci trafia w ten sposób większość klientów -- zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. W zamian za znaczne obniżenie ceny za aparat telefoniczny czy też przyłączenie do sieci klient musi się zobowiązać do lojalności. Kupiony po niższej cenie telefon zostaje wyposażony w tzw. SIM lock, czyli blokadę karty SIM, która uniemożliwi prowadzenie rozmów z sieci innego operatora. "Promocyjny" klient będzie musiał poza tym korzystać z usług...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)