Mali wygrali
Nagrody I Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Kraków '99
Mali wygrali
Reklamy telefonów komórkowych Idea oraz karty POP do tych telefonów najbardziej ujęły jurorów XOgólnopolskiego i I Międzynarodowego Festiwalu Filmu Reklamowego i Reklamy "Crackfilm". AD Fabrika, niewielka polska agencja reklamowa, która je przygotowała, zdobyła aż siedem z dwudziestu nagród.
Wielką kampanią sieci Idea AD Fabrica pokonała rywali m. in. w kategorii polskich kampanii reklamowych. Ideę reklamowano w telewizji (nastolatki umawiają się do kina, żona dyktuje mężowi listę zakupów, Wojciech Mann gra z Krzysztofem Materną w szachy i wszystko to jest możliwe dzięki rozmowom przez telefon komórkowy z sieci Idea) , w stacjach radiowych oraz na billboardach.
-- Bardzo trudno było robić tę reklamę, bo Idea jest marką skierowaną do wszystkich, a reklamować towar dla wszystkich to tak, jakby robić to dla nikogo -- mówi Andrzej Maruszeczko, współwłaściciel AD Fabriki, małej agencji reklamowej, która działa na rynku od trzech lat. -- Musieliśmy przy tym złamać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta