Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mali wygrali

08 marca 1999 | Kraj | LZ

Nagrody I Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Kraków '99

Mali wygrali

Reklamy telefonów komórkowych Idea oraz karty POP do tych telefonów najbardziej ujęły jurorów XOgólnopolskiego i I Międzynarodowego Festiwalu Filmu Reklamowego i Reklamy "Crackfilm". AD Fabrika, niewielka polska agencja reklamowa, która je przygotowała, zdobyła aż siedem z dwudziestu nagród.

Wielką kampanią sieci Idea AD Fabrica pokonała rywali m. in. w kategorii polskich kampanii reklamowych. Ideę reklamowano w telewizji (nastolatki umawiają się do kina, żona dyktuje mężowi listę zakupów, Wojciech Mann gra z Krzysztofem Materną w szachy i wszystko to jest możliwe dzięki rozmowom przez telefon komórkowy z sieci Idea) , w stacjach radiowych oraz na billboardach.

-- Bardzo trudno było robić tę reklamę, bo Idea jest marką skierowaną do wszystkich, a reklamować towar dla wszystkich to tak, jakby robić to dla nikogo -- mówi Andrzej Maruszeczko, współwłaściciel AD Fabriki, małej agencji reklamowej, która działa na rynku od trzech lat. -- Musieliśmy przy tym złamać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1640

Spis treści
Zamów abonament