Walka o nazwę
Czy Ward Howell zniknie z rynku
Walka o nazwę
Marka, nazwa, logo stanowią wartość samą w sobie -- szczególnie cenną, gdy chodzi o firmę z tradycjami, wprowadzoną na rynek, cieszącą się dobrą renomą. O utrzymanie lub pozyskanie tak wartościowej symboliki warto zabiegać, o czym świadczy tocząca się na naszym rynku walka o nazwę Ward Howell.
Na początku lat pięćdziesiątych naszego stulecia Amerykanin Wardwell Howell, jeden z pionierów headhuntingu, założył w USA firmę rekrutacyjną. Po pewnym czasie powstała międzynarodowa sieć pod nazwą Ward Howell International zrzeszająca liczne firmy tej branży w różnych krajach świata. Firmy posługujące się, w zamian za opłaty licencyjne, tą nazwą zobowiązane były to utrzymywania określonych wysokich standardów. Łączyła je także luźna współpraca, polegająca m. in. na wymianie informacji....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta