Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Carrefour, czyli klasyka kieszonkowa

30 lipca 1994 | Plus Minus | AT

Carrefour, czyli klasyka kieszonkowa

Carrefour to nazwa jednej z największych we Francji -- i w całej Unii Europejskiej -- sieci supermarketów i hipermarketów. (Różnica między nimi? Hipermarket ma ponad 2500 m kw. powierzchni handlowej) . Ma swoje sklepy nawet poza Europą (Brazylia, Argentyna) . Przedsiębiorstwo założone zostało w 1959 r. , miało więc czas zdobyć wierną klientelę. A klient to taki pan, że -- paradoks -- im liczniejszy, tym lepiej.

Klient lubi od czasu do czasu kupić sobie książkę, dlatego super- i hipermarkety sprzedają również i ten towar. Carrefour czyni to nawet z takim sukcesem, że jest drugim księgarzem Francji. To mu nie wystarczało. A że każdy księgarz francuski ma prawo do własnej działalności wydawniczej --...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 231

Spis treści
Zamów abonament