Partacze, przemytnicy i detektywi
PSYCHOLOGIA BIZNESU
Narzędzia wywierania wpływu na ludzi są uniwersalne
Partacze, przemytnicy i detektywi
Ludzie biznesu są dziś agentami perswazji. Wywieranie wpływu na innych to ich chleb powszedni. Raz udaje im się to lepiej, raz gorzej, jednak efekty swoich działań mogą natychmiast sprawdzić spoglądając na krzywą sprzedaży.
Profesor Robert Cialdini z uniwersytetu stanowego w Arizonie, znany psycholog społeczny, prezentował wyniki swoich wieloletnich badań podczas specjalnego seminarium, które odbywało się w warszawskim hotelu Sheraton. Około 250 słuchaczy zostało wyposażonych w uniwersalne narzędzia wpływu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta