Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Partacze, przemytnicy i detektywi

13 maja 1999 | Ekonomia | EB

PSYCHOLOGIA BIZNESU

Narzędzia wywierania wpływu na ludzi są uniwersalne

Partacze, przemytnicy i detektywi

Ludzie biznesu są dziś agentami perswazji. Wywieranie wpływu na innych to ich chleb powszedni. Raz udaje im się to lepiej, raz gorzej, jednak efekty swoich działań mogą natychmiast sprawdzić spoglądając na krzywą sprzedaży.

Profesor Robert Cialdini z uniwersytetu stanowego w Arizonie, znany psycholog społeczny, prezentował wyniki swoich wieloletnich badań podczas specjalnego seminarium, które odbywało się w warszawskim hotelu Sheraton. Około 250 słuchaczy zostało wyposażonych w uniwersalne narzędzia wpływu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1695

Spis treści
Zamów abonament