Ucierpią małe firmy
Skutki zakazu reklamowania tytoniu
Ucierpią małe firmy
ARCHIWUM
Według Tomasza Kawki, duże firmy już od kilku lat przygotowywały się do wprowadzenia zakazu reklamy tytoniu, przeorientowując swoją strukturę sprzedaży. Najbardziej, wskutek zakazu, ucierpią natomiast małe firmy.
Senat zatwierdził wczoraj projekt ustawy o zakazie reklamy wyrobów tytoniowych. Zdaniem ekspertów, zakaz uderzy przede wszystkim w małe i słabe kapitałowo firmy zajmujące się reklamą zewnętrzną, które nie zdążą w ciągu roku wypełnić w swych dochodach luki po wpływach z branży tytoniowej.
- Od dłuższego czasu spodziewaliśmy się wprowadzenia takiego zakazu - twierdzi Tomasz Kawka, prezes poznańskiej spółki AMS,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta