Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ucierpią małe firmy

08 października 1999 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane

REKLAMA ZEWNęTRZNA

Skutki zakazu reklamowania tytoniu

Ucierpią małe firmy

ARCHIWUM

Według Tomasza Kawki, duże firmy już od kilku lat przygotowywały się do wprowadzenia zakazu reklamy tytoniu, przeorientowując swoją strukturę sprzedaży. Najbardziej, wskutek zakazu, ucierpią natomiast małe firmy.

Senat zatwierdził wczoraj projekt ustawy o zakazie reklamy wyrobów tytoniowych. Zdaniem ekspertów, zakaz uderzy przede wszystkim w małe i słabe kapitałowo firmy zajmujące się reklamą zewnętrzną, które nie zdążą w ciągu roku wypełnić w swych dochodach luki po wpływach z branży tytoniowej.

- Od dłuższego czasu spodziewaliśmy się wprowadzenia takiego zakazu - twierdzi Tomasz Kawka, prezes poznańskiej spółki AMS,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1824

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament