Kosztowna kampania
Kosztowna kampania
Prawie 350 mln zł od początku roku do końca września wydały na reklamę otwarte fundusze emerytalne. Najwięcej z tej sumy wydano na reklamę w telewizji. Najmniej zarobiło radio.
Według danych Expert Media, najbardziej kosztowną kampanię reklamową prowadzi OFE Polsat (52,5 mln zł), OFE AIG (29,7 mln zł) i OFE Zurich Solidarni (23,7 mln zł). Najmniej na ten cel wydały OFE Epoka (4,1 mln zł) i OFE Rodzina (4,3 mln zł.).
Telewizja
- Najlepszym środkiem dotarcia do publiczności jest telewizja - mówi szef Działu Marketingu AIG PTE, Jerzy Bucki.
Od połowy lutego, kiedy w pełni ruszyła kampania informacyjna o reformie emerytalnej, do września tego roku AIG wydał na reklamę telewizyjną ponad 21 mln zł. Według Jerzego Buckiego, wydatek ten się opłacił. - Nazwa naszego funduszu na początku roku była rozpoznawalna przez 2 proc. grupy docelowej -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta