Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

NIK skontroluje

13 listopada 1999 | Kraj | LK

Reklama reformy górnictwa

NIK skontroluje

Czy wiceminister pracy Piotr Kołodziejczyk zmarnował 360 tysięcy dolarów na reklamowanie nieaktualnego programu restrukturyzacji górnictwa, wyjaśni NIK.

Na początku listopada "Super Express" zarzucił Kołodziejczykowi, że podpisał kontrakt z firmą Partner of Promotion na kampanię reklamową, choć wiedział, że rządowy program zostanie zmieniony. W efekcie firma rozpoczęła kampanię informacyjną dotyczącą m.in. górniczego pakietu socjalnego, mimo że już wówczas liczba górników chętnych do odejścia z kopalń była wyższa, niż początkowo zakładano i brakowało pieniędzy na odprawy.

Według resortu pracy kampanię reklamową trzeba było rozpocząć, gdyż był to jeden z warunków uruchomienia drugiej transzy pożyczki z Banku Światowego. Zdaniem Piotra Kołodziejczyka pieniądze nie zostały zmarnowane. 16 września ministerstwo wypowiedziało umowę firmie reklamowej. L.K.

Brak okładki

Wydanie: 1853

Spis treści
Zamów abonament