Różne oblicza konkurencji
Coraz częściej kilka współpracujących ze sobą firm proponuje klientom kompleksowe usługi
Różne oblicza konkurencji
- Złote medale przyznane na targach Budma '2000 W ubiegły piątek zakończyły się w Poznaniu dziewiąte już z kolei Międzynarodowe Targi Budowlane Budma. Zarówno przedstawiciele środowiska budowlanego, jak i goście zwiedzający tę największą branżową imprezę handlową, stwierdzali zgodnie, że na targach wyraźniej niż do tej pory dało się odczuć pozytywne działanie konkurencji.
Firmy prześcigały się w pomysłach, jak przyciągnąć klientów nie tylko produktami najwyższej jakości, ale także sposobem ich wyeksponowania. Spółka Styropol z Biskupca, znany na rynku producent płyt styropianowych, urządziła, na przykład, przyjęty entuzjastycznie przez gości targowych pokaz mody. Modelki były ubrane w styropianowe spódniczki, sukienki, a nawet... biżuterię.
Trudne zadanie mieli w tym roku producenci płytek ceramicznych. Oferta targowa była wyjątkowo bogata. Oprócz uznanych już krajowych producentów, takich jak np. Opoczno, swoje wyroby pokazały firmy mniej
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta