Jak zarobić na starych nawykach
Palarnia kawy Astra
Jak zarobić na starych nawykach
Apolonia Wojciechowska, prezes Astry.
Chociaż spożycie kawy w Polsce w ubiegłym roku nieco spadło w porównaniu z poprzednimi latami, Poznańska Palarnia Kawy Astra zwiększyła o 9 proc. sprzedaż luksusowej arabiki. Zrobiła to bez wielomilionowych nakładów na reklamę. Ta najstarsza w Polsce palarnia kawy ma 5-7-proc. udział w krajowym rynku.
Astra wykorzystała przyzwyczajenia Polaków do arabiki oraz do marek kawy, które znają jeszcze sprzed 1990 r. Dla nich ma w swojej ofercie kawy Orient i Super (teraz Terra) oraz Arabikę i Ekstra Select (obecnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta