Prozaiczna postać patriotyzmu
Warto wykorzystać chwilę obecną na prowadzenie działań dla promocji własnej, narodowej wytwórczości
Prozaiczna postać patriotyzmu
RYS. PAWEŁ GAŁKA
KRZYSZTOF WORYNA
Wszelkie działania poprawiające wizerunek Polski i jej działań gospodarczych za granicą są niepisanym warunkiem zajęcia godnego miejsca w europejskiej elicie. Dlatego właśnie mimo ogólności jej formuły należy przyklasnąć akcji "Megamarka Polska". Autorami programu są Krajowa Izba Gospodarcza i Państwowa Agencja Inwestycji Zagranicznych. Ma on służyć promocji polskich produktów i zwiększeniu konkurencyjności krajowych produktów za granicą. Zdaniem "ojców pomysłu" strategiczny charakter przedsięwzięcia wymaga, by odbywało się ono pod egidą rządu, przy dużym zaangażowaniu środowisk biznesu.
Z podjętej inicjatywy na pewno ucieszą się rodzimi producenci oraz tzw. konsumenci patrioci. Tymczasem wszyscy, którzy znają nieco zasady prawne panujące w Unii, zastanawiają się, czy pomysłodawcy "Megamarki Polska" wykorzystują przysłowiową ostatnią szansę naszej gospodarki, czy po prostu nie znają dobrze Prawa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta