Ożywienie na jesieni
W wakacje spadają wydatki na promocję
Ożywienie na jesieni
Wakacje nie są najgorętszym okresem w branży marketingowej. Przychody z reklamy największych polskich mediów spadają, firmy nie rozpoczynają spektakularnych akcji promocyjnych. Jedynie browary, producenci lodów oraz napoi reklamują się częściej niż w innych porach roku.
- W reklamie wytworzył się stereotyp dotyczący wakacji - mówi dyrektor generalny agencji reklamowej Leo Burnett, Jarosław Ziębiński. - Panuje opinia, że ludzie wyjeżdżając na wakacje nie oglądają telewizji, nie słuchają radia, a ich uwaga skupiona jest na innych rozrywkach. Dlatego w tym czasie większość firm nie decyduje się na szczególne inicjatywy reklamowe, nie wprowadza się nowych produktów na rynek, nie rozpoczyna nowych kampanii.
Telewizja traci, zyskuje radio
Z wyliczeń firmy Expert Monitor wynika, że w wakacje najwięcej dochodów traci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta