Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ożywienie na jesieni

31 lipca 2000 | Ekonomia | AM

REKLAMA

W wakacje spadają wydatki na promocję

Ożywienie na jesieni

Wakacje nie są najgorętszym okresem w branży marketingowej. Przychody z reklamy największych polskich mediów spadają, firmy nie rozpoczynają spektakularnych akcji promocyjnych. Jedynie browary, producenci lodów oraz napoi reklamują się częściej niż w innych porach roku.

- W reklamie wytworzył się stereotyp dotyczący wakacji - mówi dyrektor generalny agencji reklamowej Leo Burnett, Jarosław Ziębiński. - Panuje opinia, że ludzie wyjeżdżając na wakacje nie oglądają telewizji, nie słuchają radia, a ich uwaga skupiona jest na innych rozrywkach. Dlatego w tym czasie większość firm nie decyduje się na szczególne inicjatywy reklamowe, nie wprowadza się nowych produktów na rynek, nie rozpoczyna nowych kampanii.

Telewizja traci, zyskuje radio

Z wyliczeń firmy Expert Monitor wynika, że w wakacje najwięcej dochodów traci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2075

Spis treści
Zamów abonament