Moja Kariera w Warszawie
- SZKOLENIA
- JAK STRESUJĄCA JEST MOJA PRACA?
- KRÓTKO SZKOLENIA
Umiejętność radzenia sobie z obciążeniami
Stres w pracy
Niewielki stres motywuje i poprawia skuteczność działania. Zbyt duży - staje się destruktywny, powoduje obniżenie satysfakcji zawodowej, zmniejsza chęć do pracy, mnoży konflikty i jest sprawcą wielu fizycznych dolegliwości.
Aż 40 proc. zatrudnionych twierdzi, że ich praca jest stresująca, a 26 proc., że często są bardzo zmęczeni i nie mają ochoty do dalszych działań - wynika z badań przeprowadzonych przez amerykański Instytut Ochrony Zdrowia. Lekarze potwierdzają, że problemy w pracy są coraz częściej wskazywane jako przyczyny różnych dolegliwości i chorób, m. in. braku łaknienia i nerwic żołądka. Każda próba uporania się ze stresem jest więc potrzebna. Jedną z nich są szkolenia "Jak walczyć ze stresem". Ich uczestnicy uczą się asertywności i zarządzania czasem.
Jednym ze sposobów radzenia sobie ze stresem jest konstruktywne podejście do sytuacji konfliktu. Stres może pracować na naszą korzyść zamiast działać przeciwko nam.
- Tak naprawdę nie jest ważne, co nas spotyka, ale jak na to reagujemy - podkreśla Joanna Pommersbach, starszy konsultant w firmie Yes-Consensus (YC). - Od umiejętności radzenia sobie z obciążeniami zależy nie tylko
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta