Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zarządzanie bez języka

02 sierpnia 2000 | Moja Kariera | AG

SZKOLENIA

Zarządzanie bez języka

Propozycje polskich firm szkoleniowych najczęściej dotyczą zarządzania. Oferuje je 80 proc. placówek. Także dużo, bo dwie trzecie firm, proponuje edukację z zakresu sprzedaży i tzw. umiejętności osobistych (komunikatywność, praca w zespole, asertywność itp.). Nietrudno też o szkolenia z zakresu marketingu, promocji i reklamy - prowadzi je co druga placówka. Natomiast tylko 14 proc. firm zajmuje się szkoleniami językowymi. Jest to o tyle dziwne, że pod względem znajomości języków obcych, niezbędnej w nowoczesnej gospodarce rynkowej, wciąż jako zbiorowość nie błyszczymy. A. G.

Brak okładki

Wydanie: 2077

Spis treści

Media, Internet

Regiony Polski - Pomorskie

Regiony Polski - Lubuskie

Zamów abonament