W Polsce samochód to wciąż Fiat
Raport Centrum Badań Marketingowych Indicator
W Polsce samochód to wciąż Fiat
Hasło samochód wciąż kojarzy się Polakom najczęściej z Fiatem. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Centrum Badań Marketingowych Indicator ta marka wskazana została przez blisko 52 proc. pytanych w specjalnie przygotowanej ankiecie. Na drugim miejscu znalazł się Opel (38 proc.), na trzecim Mercedes (ok. 35 proc.). Kolejne pozycje zajmuje Ford (blisko 31 proc.), a piąta przypadła Volkswagenowi (27,5 proc.). Co czwarty respondent termin samochód kojarzy z koreańską marką Deawoo.
Jeśli chodzi o pierwsze trzy miejsca, to nic...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta