Dziesięć procent w dziesięć lat
Dziesięć procent w dziesięć lat
Polski rynek reklamy w Internecie osiągnie w 2010 roku wartość od 1,6 do 2,2 mld zł, co będzie stanowiło 8-10 proc. całego rynku reklamowego w Polsce - wynika z prognoz. Na razie reklamę w Internecie liczy się w dziesiątkach milionów złotych i ułamkach proc. rynku.
Zgodnie z długoterminową prognozą Centrum Operacji Kapitałowych Banku Handlowego, liczba użytkowników Internetu w Polsce wzrośnie z obecnych niespełna 3 mln osób, do 17 mln osób w 2010 roku. Będzie to stanowiło ponad 42 proc. ludności kraju.
Na tych wyliczeniach opierają się prawdopodobnie optymistyczne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta