Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wypłacił i nie ma

27 kwietnia 2001 | Moje Pieniądze | GR

Karty bankomatowe Klient utrzymuje, że zginęły mu z konta pieniądze

Nie wypłacił i nie ma

GRAŻYNA RAKOWICZ

Z konta Romana B. zniknęło łącznie 5,4 tys. zł. - Pieniądze zostały wyprowadzone poprzez bankomat - twierdzi Roman B. - Do dziś udowadniam bankowi, że to nie ja dokonałem tych wypłat. Według banku, złożone przez Romana B. reklamacje są bezpodstawne, bo wypłacenie pieniędzy z bankomatu bez użycia karty i znajomości PIN nie jest możliwe.

Romana B. z jednym z toruńskich oddziałów PKO Banku Polskiego SA wiązała umowa rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR), z którego mógł wypłacać pieniądze m. in. za pomocą karty Visa Electron. Kiedy odkrył, że w ciągu kilku dni stycznia ub. roku ktoś wypłacił z jego konta 5,4 tys. zł, złożył w banku reklamację. - Nigdy nie utraciłem karty i nikomu jej nie użyczyłem - tłumaczy "Rzeczpospolitej". - Nikomu też nie przekazałem informacji o numerze PIN, który jest przecież poufny. Już ponad rok koresponduję z bankiem w tej sprawie.

Pieniądze podjęto

W piśmie z lutego ub. roku bank przypomniał Romanowi B., że zgodnie z regulaminem posiadacz karty jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w celu zapobieżenia jej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2301

Spis treści
Zamów abonament