Przychody powinny wzrosnąć
Przychody powinny wzrosnąć
7 proc. rocznych budżetów reklamowych (taki jest udział sektora w obrotach rynku reklamowego ogółem) z samych tylko branż: chemicznej (środki czystości, proszki do prania etc.), spożywczej (kawa, żywność dla dzieci, lody, słone przekąski, tłuszcze spożywcze) czy farmaceutycznej, to kwota ponad 80 mln.
FOT. RAFAŁ GUZ
PIOTR APANOWICZ
Badania oddziaływania tablic reklamowych, które mają umożliwić planowanie kampanii z ich wykorzystaniem równie precyzyjnie, jak przy użyciu innych mediów reklamowych, mają się zakończyć jeszcze w tym roku. Ich sponsorzy oczekują, że rezultatem będzie wzrost przychodów branży o 80-100 mln zł.
Badaniem objętych jest ponad 22 tys. tablic tradycyjnych, tzw. billboardów oraz podświetlanych od wewnątrz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta