Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przychody powinny wzrosnąć

27 sierpnia 2001 | Ekonomia | PA
źródło: Nieznane

Reklama zewnętrzna Do końca 2001 roku zakończą się badania tablic

Przychody powinny wzrosnąć

7 proc. rocznych budżetów reklamowych (taki jest udział sektora w obrotach rynku reklamowego ogółem) z samych tylko branż: chemicznej (środki czystości, proszki do prania etc.), spożywczej (kawa, żywność dla dzieci, lody, słone przekąski, tłuszcze spożywcze) czy farmaceutycznej, to kwota ponad 80 mln.

FOT. RAFAŁ GUZ

PIOTR APANOWICZ

Badania oddziaływania tablic reklamowych, które mają umożliwić planowanie kampanii z ich wykorzystaniem równie precyzyjnie, jak przy użyciu innych mediów reklamowych, mają się zakończyć jeszcze w tym roku. Ich sponsorzy oczekują, że rezultatem będzie wzrost przychodów branży o 80-100 mln zł.

Badaniem objętych jest ponad 22 tys. tablic tradycyjnych, tzw. billboardów oraz podświetlanych od wewnątrz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2402

Spis treści
Zamów abonament