Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Popiel nasz współczesny

15 lutego 2002 | Kultura | JB
źródło: Nieznane

Rozmowa z kompozytorką Katarzyną Gaertner o najnowszym musicalu

Popiel nasz współczesny

FOT. ANDRZEJ M. MARCZEWSKI

Rz: Po ilu latach wraca pani do musicalu?

KATARZYNA GAERTNER: Mam wrażenie, że trwam przy nim bez przerwy. Od ostatniego, czyli "Pomsty", minęły trzy lata. Wcześniej były "Krasnoludki" pisane na zamówienie Opery Wrocławskiej i "Zaczarowany bal" dla Bytomia. To jednak formy o wiele mniejsze niż przygotowywana z myślą o warszawskiej Rampie mysia opera "Big Popiel". To jedno z największych przedsięwzięć muzycznych, jakie udało mi się stworzyć.

Porównywane rozmachem z "Na szkle malowane"?

Myślę, że tak....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2546

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Fotoreportaż

Zamów abonament