Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To będzie rok prawdy

02 kwietnia 2002 | Ekonomia | PA

Reklama zewnętrzna Dla jednych szansa, dla innych zagrożenie

To będzie rok prawdy

Wydatki na reklamę zewnętrzną w 2001 roku spadły prawie o 10 proc., a większość przedstawicieli branży obawia się, że ten rok będzie niewiele lepszy. Wiele wskazuje na to, że szansę na wzrost będą miały jedynie te firmy, które w ostatnich latach zainwestowały w unowocześnienie swoich sieci, odchodząc stopniowo od tradycyjnych billboardów na rzecz tablic wielkoformatowych lub tzw. mebli miasta.

Według wrocławskiej firmy Media Watch, monitorującej rynek reklamy zewnętrznej na podstawie oficjalnych cenników, wydatki w tym sektorze wyniosły w 2001 r. 545,3 mln zł i były o 12,7 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Z kolei analitycy poznańskiej spółki AMS, lidera na polskim rynku, szacują, że rzeczywiste wydatki na reklamę zewnętrzną zmniejszyły się w 2001 r. o 7-10 proc., do 555,1 mln zł. Szacunki te zostały skorygowane o realny spadek cen tablic reklamowych, zwłaszcza tzw. billboardów, czyli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2584

Spis treści

Listy

Zamów abonament