Najwięcej zyskały radio i telewizja
Reklamy w I kwartale
Najwięcej zyskały radio i telewizja
Stacje radiowe i telewizyjne odnotowały największy wzrost wpływów z reklam w I kwartale tego roku - wynika z danych wrocławskiej firmy Expert Monitor. Mimo dużego wzrostu przychodów radia, nadal to telewizja dominuje na polskim rynku przejmując prawie 65 proc. łącznych wydatków na reklamy w mediach.
O prawie 5 proc. - do 1 mld 908 mln zł wzrosły w pierwszym kwartale tego roku wpływy reklamowe mediów (radia, TV i prasy) - szacowane na podstawie oficjalnych cenników, bez uwzględniania rabatów. Mimo tego nominalnego wzrostu nie widać na razie przełomu na rynku reklamy a analitycy CDM Pekao SA mówią nawet o kontynuacji ubiegłorocznego spadku. Podobnie jak w poprzednich okresach, także i teraz największy udział w reklamowym rynku (ok. 65...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta