Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najwięcej zyskały radio i telewizja

02 maja 2002 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Media

Reklamy w I kwartale

Najwięcej zyskały radio i telewizja

Stacje radiowe i telewizyjne odnotowały największy wzrost wpływów z reklam w I kwartale tego roku - wynika z danych wrocławskiej firmy Expert Monitor. Mimo dużego wzrostu przychodów radia, nadal to telewizja dominuje na polskim rynku przejmując prawie 65 proc. łącznych wydatków na reklamy w mediach.

O prawie 5 proc. - do 1 mld 908 mln zł wzrosły w pierwszym kwartale tego roku wpływy reklamowe mediów (radia, TV i prasy) - szacowane na podstawie oficjalnych cenników, bez uwzględniania rabatów. Mimo tego nominalnego wzrostu nie widać na razie przełomu na rynku reklamy a analitycy CDM Pekao SA mówią nawet o kontynuacji ubiegłorocznego spadku. Podobnie jak w poprzednich okresach, także i teraz największy udział w reklamowym rynku (ok. 65...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2609

Spis treści

Regiony Polski - Warmińsko-Mazurskie

Regiony Polski - Podlaskie

Regiony Polski - Dolnośląskie

Zamów abonament