Ambicje Volvo
Ambicje Volvo
Volvo ma ambicje utrwalenia swojej wiodącej pozycji na polskim rynku. Peter Andres, prezes Volvo Polska Sp. z o.o. poinformował, że celem firmy jest uzyskanie do 25 proc. polskiego rynku pojazdów ciężarowych. Nie jest to zadanie łatwe, gdyż popyt nadal jest słaby. Od 1998 roku, gdy w segmencie pojazdów o DMC powyżej 10 t popyt osiągnął 7583 sztuki, z czego Volvo sprzedało 1664 auta, sprzedaż nieustannie spada do 4883 w 2001 roku i ok. 4500 w 2002 roku. Sprzedaż w maju br. była bardzo słaba i w przeliczeniu na cały rok wyniosłaby zaledwie 4100 sztuk. Dlatego też według szefa Volvo cały czas mamy do czynienia z tendencją spadkową, chociaż już niedługo popyt może zacząć powoli rosnąć.
W bieżącym roku do maja Volvo sprzedało w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta