Klient nie zawsze ma rację
Klient nie zawsze ma rację
Złodziej zdążył przed zastrzeżeniem karty pobrać pieniądze z bankomatu. Bank zażądał od poręczycieli, by spłacili kredyt wraz z zaległymi odsetkami. Klientce podwyższono kwotę kredytu, ale prowizję musiała zapłacić dwukrotnie od całej sumy. Z takimi sprawami ludzie zwracają się do arbitra bankowego, który - jak wskazuje dotychczasowa praktyka - najczęściej stara się doprowadzić do ugody.
Starszej kobiecie zginęła torebka ze wszystkimi dokumentami. Wśród nich była karta Visa Electron wydana przez jeden z większych banków detalicznych. Zastrzeżenie karty zostało zgłoszone w banku o godzinie 12.08, ale minutę wcześniej złodziej podjął z bankomatu 800 zł. Okazało się, że mógł to zrobić bez problemu, gdyż - jak przyznała sama poszkodowana - do karty był przyklejony numer PIN....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta