Media,Nowe technologie,Przemysł chemiczny,Budownictwo,Przemysl elektromaszynowy
NOWE TECHNOLOGIE
Sony: w pogoni za konkurencją
Kunitake Ando, prezes Sony, największego producenta sprzętu audiowizualnego, zapowiedział wprowadzenie jesienią na rynki (najpierw japoński i amerykański) odbiorników TV z płaskimi ekranami. Sony, która w tym najszybciej rosnącym segmencie rynku audio-wideo dała się wyprzedzić konkurentom - firmom Sharp i Samsung - teraz stara się ich dogonić. Nowa linia płaskich odbiorników TV obejmie m.in. 30-calowy telewizor z ekranem ciekłokrystalicznym (LCD) w cenie ok. 700 tys. jenów (5,9 tys. USD) oraz 50-calowy z plazmowym ekranem w cenie 900 tys. JPY. Ekrany do telewizorów mają być dostarczone przez nie wymienionego z nazwy zewnętrznego dostawcę. (Reuters, ZZ)
ATMAN: rozbudowa łącz zagranicznych i krajowych
Przeznaczona do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta