Jak sprzedaje się Polskę
"Jak sprzedaje się Polskę"
W artykule "Jak sprzedaje się Polskę" ("Rzeczpospolita") autorzy, Paweł Reszka i Marcin Dominik Zdort, słusznie krytykują instytucje publiczne za opieszałość i brak koordynacji działań na rzecz promocji Polski. Jednak z niejakim zdumieniem wyczytałem w tym artykule, że jedyne dostępne badania na temat wizerunku Polski za granicą to badania fokusowe na grupie sześćdziesięciu osób. W rzeczywistości badania takie od czterech lat prowadzi Instytut Spraw Publicznych.
Dotychczas przeprowadziliśmy badania w sześciu krajach Unii Europejskiej (Austria, Szwecja, Hiszpania, Niemcy, Francja i Wielka Brytania) oraz na Ukrainie. Były to badania na reprezentatywnych próbach ogółu opinii publicznej i mogą być uznane za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta