Jak zrobić interes na miłosierdziu
Jak zrobić interes na miłosierdziu
Sylwetka Romana Kluski
Spółka ProDoKs za darmo rozsyła książeczkę o siostrze Faustynie i Bożym miłosierdziu. Ta akcja - w założeniu ewangelizacyjna - może przy okazji przynieść firmie Romana Kluski korzyść w postaci bazy adresowej o wartości nawet kilku milionów złotych.
Akcja ProDoKsu zaczęła się już w kwietniu. W skrzynkach pocztowych wiele osób znalazło ulotki będące jednocześnie formularzem do zamówienia książki ks. Józefa Orchowskiego "Święta Faustyna i Boże Miłosierdzie". Ulotki były również dołączone do ponad dwóch milionów biletów, które uprawniały do uczestnictwa w mszy papieskiej na krakowskich Błoniach.
Według deklaracji Romana Kluski - byłego prezesa firmy Optimus i sponsora budowy Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach - jego akcja ma wyłącznie cel ewangelizacyjny.
- Właściciel naszej spółki chce podzielić się z Polakami tym, czego jest sam wyznawcą, czyli kultem Bożego miłosierdzia - twierdzi Marek Szołdrowski,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta