Gwiazdy sprzedaży
Gwiazdy sprzedaży
Szefowie ich cenią. Klienci uwielbiają. A konkurencja próbuje za wszelką cenę ściągnąć do siebie. O kim mowa? O najlepszych handlowcach.
Najlepsi, czyli jacy? Co różni najskuteczniejszego handlowca od przeciętnego? Aby odpowiedzieć na te pytania, firma AchieveGlobal przeprowadziła w 2000-2001 r. serię badań w firmach w Brazylii, Chinach, Japonii, Meksyku, RPA, USA, Wielkiej Brytanii i w Polsce. Objęły analizę najnowszych publikacji specjalistycznych, rozmowy z decydentami oraz zbiór i analizę ponad 2000 sytuacji sprzedażowych. Achieve wysłuchała 400 sprzedawców, którzy opowiedzieli, co sprzyja, a co nie, osiąganiu przez nich bardzo dobrych wyników.
Na tej podstawie Instytut Badań Achieve Global wyłonił pięć głównych ról handlowców, które powodują, że mimo recesji, ograniczania przez firmy wydatków i agresywnej konkurencji, handlowcy są skuteczni....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta