Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gwiazdy sprzedaży

18 września 2002 | Moja Kariera | Nd

Pięć ról handlowca Badanie: co zapewnia sprzedawcy sukces

Gwiazdy sprzedaży

Szefowie ich cenią. Klienci uwielbiają. A konkurencja próbuje za wszelką cenę ściągnąć do siebie. O kim mowa? O najlepszych handlowcach.

Najlepsi, czyli jacy? Co różni najskuteczniejszego handlowca od przeciętnego? Aby odpowiedzieć na te pytania, firma AchieveGlobal przeprowadziła w 2000-2001 r. serię badań w firmach w Brazylii, Chinach, Japonii, Meksyku, RPA, USA, Wielkiej Brytanii i w Polsce. Objęły analizę najnowszych publikacji specjalistycznych, rozmowy z decydentami oraz zbiór i analizę ponad 2000 sytuacji sprzedażowych. Achieve wysłuchała 400 sprzedawców, którzy opowiedzieli, co sprzyja, a co nie, osiąganiu przez nich bardzo dobrych wyników.

Na tej podstawie Instytut Badań Achieve Global wyłonił pięć głównych ról handlowców, które powodują, że mimo recesji, ograniczania przez firmy wydatków i agresywnej konkurencji, handlowcy są skuteczni....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2726

Spis treści
Zamów abonament