Milion bezpłatnych biletów
Milion bezpłatnych biletów
Prezes Ryanaira, Irlandczyk Mike O'Leary, podczas wczorajszej konferencji prasowej.
AP
Drugi w Europie tani przewoźnik Ryanair spodziewa się osiągnięcia planowanych wyników rocznych, pozwalających na kampanię rozdania miliona biletów. Oferta jest ważna od wtorku przez 7 dni, a dotyczy października i grudnia, kiedy spada w Europie popyt na podróże lotnicze. Jak wyjaśnił prezes Michael O'Leary na konferencji w Londynie, przewoźnik osiągnie w ten sposób niższe dochody jednostkowe, ale wyrówna je sobie większą liczbą pasażerów. - W ostatecznym rozrachunku Ryanair powinien osiągnąć wyniki kwartalne i roczne zgodne z przewidywanymi przez analityków - dodał. Specjaliści już wyliczyli, że roczny zysk brutto wzrośnie o 24 proc. do 227 mln euro. Nie dziwi więc, że akcje Ryanaira w Dublinie zyskały 5,8 proc. do 5,79 euro. (Reuters, P.R.)