Wydarzenia
Str?er przejął Grupę Outdoor
Firma reklamy zewnętrznej Str?er Polska przejęła inną wiodącą spółkę z tej branży - Grupę Outdoor. W efekcie jej udział w polskim rynku billboardów wzrósł z 19 do 32 proc. Liderem pozostaje przejęty niedawno przez Agorę AMS, który ma 33,9 proc. rynku. Prezes spółki Janusz Malinowski twierdzi, że do końca roku właściciela zmieni również trzeci liczący się gracz na rynku tego typu tablic - firma Europlakat, która zostanie przejęta albo jako część niemieckiego koncernu DSM, albo osobno. W tym drugim przypadku nabywcą może być albo Str?er, albo Agora. W 2003 r. Str?er przeznaczy 15-20 mln zł na rozbudowę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta