Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szkolenie czy marketing

07 października 2002 | Ekonomia | MP

Leki Niektóre szpitale biorą pieniądze za spotkania z firmami farmaceutycznymi

Szkolenie czy marketing

Niektóre przychodnie, szpitale, a nawet pojedynczy lekarze zaczęli pobierać pieniądze za spotkania z reprezentantami firm farmaceutycznych. Tymczasem zbieranie informacji dotyczących leków, które ma miejsce w czasie takich spotkań jest w myśl nowej ustawy Prawo farmaceutyczne obowiązkiem producenta. Opłaty za spotkania, zdaniem firm farmaceutycznych, ograniczają możliwość wypełniania tego obowiązku.

Z informacji Polskiej Izby Przemysłu Farmaceutycznego i Sprzętu Medycznego Polfarmed wynika, że kilkadziesiąt szpitali i przychodni w Polsce zaczęło pobierać opłaty za spotkania z przedstawicielami medycznymi, reprezentującymi producentów leków. - Nie dysponujemy kompletną listą tego typu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2742

Spis treści
Zamów abonament