Szkolenie czy marketing
Szkolenie czy marketing
Niektóre przychodnie, szpitale, a nawet pojedynczy lekarze zaczęli pobierać pieniądze za spotkania z reprezentantami firm farmaceutycznych. Tymczasem zbieranie informacji dotyczących leków, które ma miejsce w czasie takich spotkań jest w myśl nowej ustawy Prawo farmaceutyczne obowiązkiem producenta. Opłaty za spotkania, zdaniem firm farmaceutycznych, ograniczają możliwość wypełniania tego obowiązku.
Z informacji Polskiej Izby Przemysłu Farmaceutycznego i Sprzętu Medycznego Polfarmed wynika, że kilkadziesiąt szpitali i przychodni w Polsce zaczęło pobierać opłaty za spotkania z przedstawicielami medycznymi, reprezentującymi producentów leków. - Nie dysponujemy kompletną listą tego typu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta