Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Leki to nie proszki do prania

07 października 2002 | Ekonomia | PA MP
źródło: Nieznane

Reklama Nowe prawo farmaceutyczne zabrania wykorzystywania wizerunku lekarza

Leki to nie proszki do prania

W myśl nowego prawa farmaceutycznego w reklamie leku nie mogą uczestniczyć lekarze oraz osoby sugerujące, że nimi są. Większość agencji reklamowych zmusi to do zmiany sposobu reklamowania leków.

Zgodnie z nową ustawą leków nie mogą reklamować osoby wykonujące zawody medyczne, sugerujące, że są z takim zawodem związane ani osoby publiczne.

Niedopuszczalne będzie sugerowanie w reklamie m.in. możliwości uniknięcia wizyty u lekarza, dzięki zażyciu reklamowanego leku, i wskazywanie, że jest bezpieczny lub skuteczny ze względu na jego naturalne pochodzenie. Reklama nie może być skierowana do dzieci.

Do końca 2003 r. można reklamować...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2742

Spis treści
Zamów abonament