Tańszy klient, większy zysk
Tańszy klient, większy zysk
Dzięki niższym kosztom pozyskania i utrzymania klientów poprawiają się wyniki finansowe operatorów telefonii komórkowej. Jednak ta poprawa może być tylko chwilowa, gdy na rynku zacznie się nowa faza walki o klienta - uważają analitycy.
Od kilku kwartałów operatorzy telefonii komórkowej informują o coraz niższych kosztach pozyskania nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. To, z jednej strony, efekt zmian polityki handlowej firm, które oferują nowym klientom droższe telefony, ale tańsze usługi, a z drugiej efekt spadku cen nowych telefonów. Ponadto rynek powoli się nasyca i firmy mogą zmniejszyć nakłady na reklamę związaną z pozyskiwaniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta