Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tańszy klient, większy zysk

21 października 2002 | Ekonomia | TŚ
źródło: Nieznane

Telekomunikacja Wyniki operatorów komórkowych

Tańszy klient, większy zysk

Dzięki niższym kosztom pozyskania i utrzymania klientów poprawiają się wyniki finansowe operatorów telefonii komórkowej. Jednak ta poprawa może być tylko chwilowa, gdy na rynku zacznie się nowa faza walki o klienta - uważają analitycy.

Od kilku kwartałów operatorzy telefonii komórkowej informują o coraz niższych kosztach pozyskania nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. To, z jednej strony, efekt zmian polityki handlowej firm, które oferują nowym klientom droższe telefony, ale tańsze usługi, a z drugiej efekt spadku cen nowych telefonów. Ponadto rynek powoli się nasyca i firmy mogą zmniejszyć nakłady na reklamę związaną z pozyskiwaniem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2754

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament