Marketing obniżający cenę produktu
Marketing obniżający cenę produktu
VAT od usług marketingowych można odliczyć wtedy, gdy usługi te są kosztami uzyskania przychodu. Mają one polegać na zachęcaniu do zakupu towarów produkowanych przez korzystającego z odliczeń - orzekł Naczelny Sąd Administracyjny.
W latach 1998-1999 obowiązywały sztywne widełki cen sprzedaży cukru. Nie można było wprowadzić go na rynek za mniej niż 99 gr ani za więcej niż 1,71 zł za kilogram. W tym samym czasie z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta