Zmuszeni do oszczędności
- Budma w Poznaniu
RYS. ROBERT DĄBROWSKI
BEATA KALINOWSKA
Trudna sytuacja na rynku zmusza firmy budowlane nie tylko do ograniczania działalności produkcyjnej czy usługowej, ale także do oszczędzania na promocji i marketingu.
Odczuwają to na własnej skórze organizatorzy targów. Szacuje się, że w ubiegłym roku liczba wystawców wszystkich imprez targowych zmniejszyła się generalnie o 15 - 20 procent, a w przypadku targów budowlanych nawet bardziej. Mniej więcej o tyle samo spadły wydatki firm budowlanych na promocję. Nikt jednak nie chce się tym chwalić. Najmniej wydają na ten cel producenci, najwięcej - firmy deweloperskie. Tymczasem 1 mkw. powierzchni (bez zabudowy) na targach Budma kosztuje od 28 euro (teren otwarty) do 105 euro (parter pod dachem).
Niektóre targi budowlane
- Budma (Poznań)
- Dom i ziemia (Warszawa)
- Home Building (Rzeszów)
- Inter-Home, Kraków
- House Building (Gdańsk)
- Targbud (Katowice)
- Infrabud (Katowice)
- Instalacje (Poznań)
- Interbud (Łódź)
- Dom (Kielce)
- Gryfbud (Bydgoszcz)
- Lubdom (Lublin)
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta