Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zmuszeni do oszczędności

20 stycznia 2003 | Nieruchomości, budownictwo | BK NG
źródło: Nieznane

Jak promują się firmy budowlane Coraz mniej wystawców na targach

  • Budma w Poznaniu
Zmuszeni do oszczędności

RYS. ROBERT DĄBROWSKI

BEATA KALINOWSKA

Trudna sytuacja na rynku zmusza firmy budowlane nie tylko do ograniczania działalności produkcyjnej czy usługowej, ale także do oszczędzania na promocji i marketingu.

Odczuwają to na własnej skórze organizatorzy targów. Szacuje się, że w ubiegłym roku liczba wystawców wszystkich imprez targowych zmniejszyła się generalnie o 15 - 20 procent, a w przypadku targów budowlanych nawet bardziej. Mniej więcej o tyle samo spadły wydatki firm budowlanych na promocję. Nikt jednak nie chce się tym chwalić. Najmniej wydają na ten cel producenci, najwięcej - firmy deweloperskie. Tymczasem 1 mkw. powierzchni (bez zabudowy) na targach Budma kosztuje od 28 euro (teren otwarty) do 105 euro (parter pod dachem).

Niektóre targi budowlane

- Budma (Poznań)

- Dom i ziemia (Warszawa)

- Home Building (Rzeszów)

- Inter-Home, Kraków

- House Building (Gdańsk)

- Targbud (Katowice)

- Infrabud (Katowice)

- Instalacje (Poznań)

- Interbud (Łódź)

- Dom (Kielce)

- Gryfbud (Bydgoszcz)

- Lubdom (Lublin)

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2827

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament