Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pisk mrówki

20 stycznia 2003 | Publicystyka, Opinie | DO

OD CZYTELNIKÓW

Pisk mrówki

Po przeczytaniu artykułu "Pisk mrówki" Elżbiety Misiak ("Rz" 13, 16.01.2003 r.) poczułam, jakby nareszcie ktoś przemówił moim głosem. Podpisuję się pod artykułem obiema rękami, dołączam do pisku mrówki, piszczę i krzyczę, jak tylko mrówka może, wraz z moimi przyjaciółmi z mrowiska. Nie chcemy reklamy, ewentualnie chcemy osobnych reklamowych czasopism, kanałów TV i radiowych! Nie róbcie z nas idiotów! Oddzielmy informację od reklamy i wielkiego szmalu. Jestem oburzona, że abonament płaci się za reklamę i chłam. Cieszę się, że ktoś podjął ten temat, oby takich głosów było więcej. Niedawno czytaliśmy wiele o Radiu Maryja. Nie chcę tu wdawać się w sądy o nim, ale być może niektórych tak ono kłuje w oczy, bo osiągnęło olbrzymi sukces bez reklam - jednak jest to możliwe!

lek. med. Joanna Matlachowska-Pala, Opole

Brak okładki

Wydanie: 2827

Spis treści

Wyprawa na K2

Zamów abonament