Żywność może być hitem
Żywność może być hitem
Polscy producenci żywności uważają, że ich oferta może być hitem na unijnych rynkach. Potrzeba im jednak odpowiedniej promocji. A z tym nie jest najlepiej. Zbyt małe jest wsparcie dla eksportu polskich produktów żywnościowych.
Producenci podkreślają, że kariera polskiej żywności na europejskim i światowym rynku jest na razie potencjalna. Organizacja producencka - Rada Gospodarki Żywnościowej, uważa, że sami producenci nie są w stanie przebić się ze swoją ofertą i domagają się szerokiej pomocy państwa....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta