Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polisa z supermarketu

14 marca 2003 | Ekonomia | AB

Ubezpieczenia Nowe pomysły na sprzedaż

Polisa z supermarketu

Firmy ubezpieczeniowe coraz aktywniej poszukują nowych form sprzedaży polis. Ostatnio chętnie wykorzystują klientów innych sieci i oferują swoje ubezpieczenia m.in. na stacjach benzynowych, w kolekturach Totalizatora Sportowego czy poprzez książkowe sieci wysyłkowe. Niedługo proste ubezpieczenia być może będzie można kupić nawet w supermarketach.

Czy oznacza to rewolucję w sposobie sprzedaży polis, które dotychczas proponowane były w Polsce głównie przez agentów ubezpieczeniowych?

- Oferowanie ubezpieczeń przy okazji marketingu innych produktów nie jest w Polsce rozwinięte - uważa Zygmunt Kostkiewicz, członek zarządu spółek grupy Generali w Polsce, odpowiedzialny za sprzedaż. - I faktycznie może to być nowa ścieżka sprzedaży polis, ale nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2873

Spis treści
Zamów abonament