Polisa z supermarketu
Polisa z supermarketu
Firmy ubezpieczeniowe coraz aktywniej poszukują nowych form sprzedaży polis. Ostatnio chętnie wykorzystują klientów innych sieci i oferują swoje ubezpieczenia m.in. na stacjach benzynowych, w kolekturach Totalizatora Sportowego czy poprzez książkowe sieci wysyłkowe. Niedługo proste ubezpieczenia być może będzie można kupić nawet w supermarketach.
Czy oznacza to rewolucję w sposobie sprzedaży polis, które dotychczas proponowane były w Polsce głównie przez agentów ubezpieczeniowych?
- Oferowanie ubezpieczeń przy okazji marketingu innych produktów nie jest w Polsce rozwinięte - uważa Zygmunt Kostkiewicz, członek zarządu spółek grupy Generali w Polsce, odpowiedzialny za sprzedaż. - I faktycznie może to być nowa ścieżka sprzedaży polis, ale nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta