Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dziś konsument ma przewagę nad markami

14 marca 2003 | Ekonomia | AB

ROZMOWA NA GORĄCO

Bertrand Sigieur, wiceprezes Publicis Worldwide (PW), Dan O'Donoghue, szef strategicznego planowania PW, oraz Tomasz Pawlikowski, dyrektor regionalny PW w Europie Centralnej i Wschodniej

Dziś konsument ma przewagę nad markami

Od dwóch lat spowolnienie gospodarcze wpływa na spadek wydatków reklamowych. Ten rok nie przyniesie raczej większego ożywienia w gospodarce. Kiedy więc można oczekiwać poprawy w reklamie?

BERTRAND SIGNEUR - Nie wcześniej niż w całej gospodarce. Reklama nie tworzy trendów, ale za nimi podąża. To, że wzrost gospodarczy będzie w tym roku bardzo słaby, oznacza, iż również reklamę czeka słaby rok. Optymiści powiedzą, że drugie półrocze, a może ostatni kwartał, przyniesie jakieś ożywienie. Moim zdaniem rozsądne będzie stwierdzenie, że nie wcześniej niż w 2004 r. możemy liczyć na wzrost w naszym biznesie.

Czy można oczekiwać, że kolejny trudny rok doprowadzi do następnych dużych przejęć czy spektakularnych upadków w reklamie?

B.S.: Na razie sytuacja jest dość...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2873

Spis treści
Zamów abonament