Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej współpracy i nowych pomysłów

25 sierpnia 2003 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Reklama zewnętrzna

Szukanie możliwości wzrostu

Więcej współpracy i nowych pomysłów

Choć I półrocze tego roku znów przyniosło nieznaczny spadek wpływów w reklamie zewnętrznej, przedstawiciele tej branży oceniają, że rynek odbija się od dna. Trudności ostatnich lat wymusiły tu nie tylko konsolidację, ale też skłoniły do współpracy i szukania nowych pomysłów na wzrost sprzedaży.

Nieznaczne, tylko 0,1-proc. zmniejszenie wpływów, jakie zanotował w pierwszych 6 miesiącach rynek reklamy zewnętrznej, może być sygnałem, że trwający od 2001 r. spadek został zahamowany - uważa Jerzy Trzaska z badającej outdoor firmy Media Watch. Część firm widzi już zresztą oznaki poprawy. Uważany za lidera rynku AMS, należący od prawie roku do grupy Agory, I półrocze zakończył z wynikami zdecydowanie lepszymi niż przed rokiem; przychody wzrosły do 55,7...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3008

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament