Więcej współpracy i nowych pomysłów
Szukanie możliwości wzrostu
Więcej współpracy i nowych pomysłów
Choć I półrocze tego roku znów przyniosło nieznaczny spadek wpływów w reklamie zewnętrznej, przedstawiciele tej branży oceniają, że rynek odbija się od dna. Trudności ostatnich lat wymusiły tu nie tylko konsolidację, ale też skłoniły do współpracy i szukania nowych pomysłów na wzrost sprzedaży.
Nieznaczne, tylko 0,1-proc. zmniejszenie wpływów, jakie zanotował w pierwszych 6 miesiącach rynek reklamy zewnętrznej, może być sygnałem, że trwający od 2001 r. spadek został zahamowany - uważa Jerzy Trzaska z badającej outdoor firmy Media Watch. Część firm widzi już zresztą oznaki poprawy. Uważany za lidera rynku AMS, należący od prawie roku do grupy Agory, I półrocze zakończył z wynikami zdecydowanie lepszymi niż przed rokiem; przychody wzrosły do 55,7...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta