Lot w nagrodę nie zawsze w wybranym terminie
Lot w nagrodę nie zawsze w wybranym terminie
Czy zasady realizacji biletów nagród, jakie oferują niektóre linie lotnicze w zamian za korzystanie z ich usług, są jasne? Czy klienci mają np. świadomość, że nie dostaną takiego biletu w interesującym ich terminie? Zamierza to sprawdzić warszawski rzecznik konsumentów.
Linie lotnicze nagradzają darmowymi biletami pasażerów, którzy zbiorą u nich określoną liczbę punktów. Oferta ta jest oczywiście atrakcyjna dla tych osób, które często latają. Polskie Linie Lotnicze LOT w programie Miles&More za zebrane mile (można otrzymać je za lot samolotem, zatrzymanie się w określonym hotelu, wynajęcie samochodu, płacenie kartą Miles&More) oferują nagrody, w tym darmowe przeloty. W LOT 20 tys. zebranych mil pozwala na darmowy przelot na trasach europejskich.
Problemy z biletem nagrodą
Czy na darmowy przelot...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta