Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W bankach lepiej, w firmach marketingowych gorzej

08 stycznia 2004 | Prawo | IW
źródło: Nieznane

Rozmowa z Ewą Kuleszą, generalnym inspektorem ochrony danych osobowych

W bankach lepiej, w firmach marketingowych gorzej

FOT. PIOTR KOWALCZYK

Sejm rozpatrzy dziś sprawozdanie z działalności generalnego inspektora ochrony danych osobowych za 2002 rok. Sprawozdanie wpłynęło do Sejmu w lipcu ub. r., ale dopiero teraz trafia pod obrady z powodu nawału prac legislacyjnych, które miały pierwszeństwo. Komisja Administracji i Spraw Wewnętrznych w październiku zarekomendowała Sejmowi przyjęcie sprawozdania GIODO.

O sytuacji w dziedzinie ochrony danych osobowych rozmawiamy z prof. Ewą Kuleszą, generalnym inspektorem ochrony danych osobowych.

Jak wyglądał stan ochrony danych osobowych w świetle sprawozdania, które dziś przedstawi pani posłom?

EWA KULESZA: Choć w 2002 r. ustawa o ochronie danych osobowych obowiązywała już od czterech lat, nadal głównym polem działania GIODO było rozpatrywanie skarg obywateli na jej naruszanie....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3120

Spis treści
Zamów abonament