Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Śladem tomahawka

13 stycznia 2004 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Wolfgang Bernhard, dyrektor operacyjny Chrysler Corporation opowiada o supersamochodzie koncernu

Śladem tomahawka

Chrysler EM FOUR-TWELVE

(C) DAIMLERCHRYSLER

FOT. ROBERT PRZYBYLSKI

Czy Chrysler zamierza specjalizować się w produkcji supersamochodów?

WOLFGANG BERNHARD: Nie, Chrysler pozostanie marką oferującą solidne pojazdy w atrakcyjnej cenie i z luksusowym, godnym amerykańskiego auta wyposażeniem. ME Four-Twelve to jeżdżąca wizytówka marki. Tym samochodem chcieliśmy pokazać, że Chryslera stać nawet na stworzenie jednego z najszybszych aut na świecie. Chrysler potrzebuje czegoś, co pobudzi emocje. Motocykl Tomahawk z 10-cylindrowym, 500-konnym silnikiem był zbyt dziwacznym pojazdem. Natomiast ME Four-Twelve to nawet w swojej klasie unikatowy bolid z dwunastocylindrowym silnikiem o mocy 850 KM, osiągający 400 km/h i rozpędzający się od 0 do 100 km/h w magiczne 3...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3124

Spis treści
Zamów abonament